dinsdag 10 april 2012

ready4golf.nl



Biografie

Foto Derk SchutAltijd al met diverse sporten bezig geweest, zoals diverse vormen van vechtsporten, hardlopen en golf. Vanaf 1975 actief betrokken geweest bij atletiekvereniging ATVERNI. Als atleet en als trainer. Als trainerben ik in het bezit van de KNAU Coach B diploma. De halve en de hele marathon zijn mijn specialiteit. Zelf heb ik tientallen marathons gelopen in zowel Nederland, Duitsland als Belgie. De laatste jarenwas ik bij ATVERNI hoofdtrainer en begeleide mijn medetrainers. Door een voetblessure moest ik hiermee helaas vroegtijdig stoppen.
Rond 1990 ben ik naast het hardlopen ook gaan golfen en begon dit steeds beter te doen (een verslaving was geboren!). In 2006 heb ik bij de DGTF (Dutch Golf Teachers Federation) de golfopleiding tot teaching professional behaald onder begeleiding van de Amerikaanse Master Professional Thomas T. Wartelle. Thomas is één van de 60 beste teaching golfprofessionals van de wereld.

De DGTF is een onderdeel van de WGTF en telt wereldwijd meer dan 18.000 teaching professionals onderverdeeld over 35 landen. Ik golf momenteel ruim 20 jaar met veel passie en enthousiasme voor deze mooie sport. Ik vind het fantastisch om mijn passie en enthousiasme voor het golfspel over te brengen op startende en gevorderde golfers.
Ook het omgaan met verschillende types en karakters golfers ervaar ik als echt 'mensenmens'als bijzonder plezierig.
Mijn enthousiasme voor de golfsport breng ik op een interactieve manier over op de cursisten.
Ook clubfitting is een onderdeel van mijn werkzaamheden. In 2007 heb ik de opleiding als clubfitter afgerond en ben ik lid geworden van de GCA (Golf Clubmakers Association). Kennis wordt up to date gehouden door diverse bijscholingen. Voor reparaties van gebroken shafts, het re-grippen en het aanmeten van een golfset kunt u bij mij terecht.

Na de level III cursus in 2006 volgde ik nascholing in biomechanica, clubfitting, technical en mental-coaching, communicatie (o.a. NLP).
Momenteel ben ik bezig met de level IV (Masters), die ik in de loop van 2012 hoop af te ronden.


Volg Ready4golf Op Facebook
Klik op logo !!



 

Added By : Destock Golf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten